BOSCH MOTRONIC MED 7.5.10 (FSI)

  • Vaše cena: cena na dotaz

Výukový simulátor - BOSCH MOTRONIC MED 7.5.10 (FSI) - řídící systém

Základní atributy simulátoru:

  • Samostatně plně funkční systém
  • Diagnostika pomocí 16pólové diagnostické zásuvky OBD
  • Otevřené kontakty pro součásti měřicího systému a obvody
  • Simulace chybových kódů

Plně funkční řídící systém motoru je nainstalován do mobilního hliníkového rámu. Tento simulátor byl vytvořen proto, aby studenti technických automobilových oborů lépe porozuměli systému přímého vstřikování benzinu (FSI) BOSCH MOTRONIC MED 7.5.10. Základem simulátoru jsou OEM komponenty AUDI. Integrovaný řídící systém motoru ukazuje různé operační módy přímého vstřikovacího/zapalovacího systému.

Simulátor je vynikající pomůcka pro výuku, která studentům umožňuje lépe pochopit strukturu řídícího systému motoru, poznat jeho jednotlivé součástky a operační módy, provádět různá měření, testování a další diagnostické procedury s možností simulace závad.

Simulátory se vyrábějí na zakázku. Je možné připravit simulátor libovolného řídícího systému.

Technické specifikace:

  • Integrovaný systém řízení motoru s přímým vstřikováním benzínu (FSI)
  • Sledování činnosti systému přívodu paliva, množství vstřikovaného paliva, kvality rozstřiku, nízkého tlaku paliva palivového čerpadla;
  • Nízkotlaké palivové čerpadlo je zabudováno v průhledné nádrži, která umožňuje vidět jeho činnost;
  • Nastavitelný simulátor průtoku vzduchu demonstruje funkci měřiče hmotnosti – průtoku vzduchu a snímače teploty vzduchu;
  • Viditelný pracovní proces zapalovacích svíček;
  • Snadný přístup k měření vysokého napětí;
  • Ruční nastavení otáček klikového hřídele motoru;
  • Integrované simulátory umožňují změny parametrů každé systémové komponenty:
    • Simulace signálu lambda sondy;
    • Simulace provozní teploty motoru;
    • simulace parametrů snímače NOx;
    • Simulace snímače teploty výfukových plynů;
    • Simulace snímače tlaku v sacím potrubí;
  • Školicí deska má kompletní schéma elektrického zapojení systému přímého vstřikování benzínu (FSI);
  • Schéma elektrického zapojení s vestavěnými banánkovými konektory pro měření a simulaci chybových kódů systému;
  • Schopnost sledovat měnící se provozní režim každé součásti systému;
  • Schopnost simulovat více než 20 systémových poruch odpojením propojek banánkových korektorů;
  • Integrovaný voltmetr TFT zobrazuje napětí elektronické součásti systému:
    • G212 Potenciometr recirkulace výfukových plynů;
    • G70 Hmotnostní průtokoměr vzduchu;
    • G185 Snímač polohy plynového pedálu I;
    • G79 Vysílač polohy plynového pedálu II;
    • G336 potenciometr klapky sacího potrubí;
    • G247 Čidlo tlaku paliva;
    • G187 Potenciometr škrticí klapky I;
    • G188 Potenciometr škrticí klapky II;
    • G71 Snímač tlaku v sacím potrubí;
    • G62 Snímač provozní teploty motoru;
    • G83 Snímač teploty chladicí kapaliny;
    • G235 Čidlo teploty výfukových plynů;
    • Regulace klapky sacího potrubí (vyžadováno vakuové čerpadlo; volitelné);

Osciloskop/multimetr

  • Parametry systému se měří připojením k banánkovému konektoru;
  • Schopnost měřit parametry elektrického signálu každé součásti systému (jako je senzor nebo akční člen);
  • Schopnost měřit vysokonapěťový obvod zapalovacího systému;

Diagnostika řídící jednotky:

  • Diagnostika pomocí OBD 16 – pin diagnostického konektoru
  • Identifikace elektronické řídicí jednotky (ECU).
  • Čtení/mazání chybových kódů
  • Zobrazení parametrů operačního systému (živá data)
  • Aktivace pohonů (závisí na řídící jednotce)
  • Přizpůsobení škrticí klapky
  • Kódování/konfigurace řídicí jednotky

Ostatní

  • Simulátor má uzavřenou konstrukci – není vidět vnitřní rozvody
  • Napájení: 220V
  • Rozměry cca. (VxDxŠ): 1820x1360x500 mm
  • Čistá hmotnost cca: 105 kg
  • Vyrobeno v EU
  • CE certifikát


Doplňkové příslušenství

  • Vyšetřovací konzole pro 10 simulací skrytých poruch
  • Vakuové/tlakové čerpadlo
  • Automobilový osciloskop
  • Diagnostický diagnostický nástroj OBD

Automobilové tréninkové zařízení je skvělou pomůckou pro profesionální učitele a techniky, která pomáhá studentům technických oborů vysvětlit, jak fungují procesy v systému řízení motoru BOSCH MOTRONIC MED 7.5.10 (FSI) a jeho technologie.

  • Váha:4
  • Pn:NP 1004
  • Montáž:7 500,00 Kč
  • Doprava:207

Dotaz na produkt

Máte-li dotaz k tomuto produktu, neváhejte se nás zeptat.