AUTOEDU MOTRONIC M 3.8.X MPI

  • Vaše cena: cena na dotaz

Výukový simulátor - ENGINE CONTROL SYSTEM MOTRONIC M 3.8.X (MPI) - řídící systém

Základní atributy simulátoru:

  • Samostatně plně funkční systém
  • Diagnostika pomocí 16pólové diagnostické zásuvky OBD
  • Otevřené kontakty pro součásti měřicího systému a obvody
  • Simulace chybových kódů

Plně funkční řídící systém motoru je nainstalován do mobilního hliníkového rámu. Tento simulátor byl vytvořen proto, aby studenti technických automobilových oborů lépe porozuměli systému multibodovému vstřikování benzinu (MPI) BOSCH MOTRONIC MED 3.8.X. Základem simulátoru jsou OEM komponenty AUDI. Integrovaný řídící systém motoru ukazuje různé operační módy vstřikovacího/zapalovacího systému.

Simulátor je vynikající pomůcka pro výuku, která studentům umožňuje lépe pochopit strukturu řídícího systému motoru, poznat jeho jednotlivé součástky a operační módy, provádět různá měření, testování a další diagnostické procedury s možností simulace závad. 

Simulátory se vyrábějí na zakázku. Je možné připravit simulátor libovolného řídícího systému.

Technické specifikace:

  • Integrovaný systém řízení motoru s vícebodovým systémem vstřikování benzínu (MPI);
  • Monitorování činnosti systému přívodu paliva, množství vstřikovaného paliva, kvality rozstřiku, tlaku paliva palivového čerpadla;
  • Palivové čerpadlo je zabudováno v průhledné nádrži, která umožňuje sledovat jeho činnost;
  • Nastavitelný simulátor průtoku vzduchu demonstruje funkci hmotnosti – průtokoměru a snímače teploty vzduchu;
  • Viditelný pracovní proces zapalovacích svíček;
  • Snadný přístup k měření vysokého napětí;
  • Ruční nastavení otáček klikového hřídele motoru;
  • Schopnost měnit směs vzduchu a paliva pomocí simulátoru signálu lambda sondy;
  • Školicí deska má kompletní schéma elektrického zapojení vícebodového systému vstřikování benzínu (MPI);
  • Schéma elektrického zapojení s vestavěnými banánkovými konektory pro měření a simulaci chybových kódů systému;
  • Schopnost simulovat více než 20 poruch odpojením banánkových konektorů.
  • Diagnostika a měření

 

Osciloskop/multimetr

  • Parametry systému se měří připojením k banánkovému konektoru
  • Schopnost měřit parametry elektrického signálu každé součásti systému (jako je senzor nebo akční člen)
  • Schopnost měřit vysokonapěťový obvod zapalovacího systému


Diagnostika řídicí jednotky

  • Diagnostika pomocí OBD 16ti piového diagnostického konektoru
  • Identifikace elektronické řídicí jednotky (ECU) - Čtení/mazání chybových kódů
  • Zobrazení parametrů operačního systému (živá data)
  • Aktivace pohonů (závisí na řídící jednotce)
  • Přizpůsobení škrticí klapky
  • Kódování/konfigurace řídicí jednotky

 

Ostatní

  • Simulátor má uzavřenou konstrukci – vnitřní rozvody nejsou vidět
  • Napájení z 12V baterie nebo z napájecího zdroje (nejsou součástí příslušenství)
  • Rozměry cca. (V x D x Š): 1820 x 1360 x 500 mm
  • Čistá hmotnost cca: 70 kg
  • Vyrobeno v EU, CE certifikát

 

Doplňkové příslušenství

  • Vyšetřovací konzole pro 10 simulací skrytých poruch
  • 12V baterie nebo Napájecí zdroj 220/12V
  • Diagnostický diagnostický nástroj OBD

Automobilové tréninkové zařízení je skvělou pomůckou pro profesionální učitele a techniky, které studentům technických oborů pomohou vysvětlit, jak fungují procesy v systému řízení motoru MOTRONIC M 3.8.X (MPI) a jeho technologie.

  • Montáž:montážní náklady
  • Doprava:manipulační náklady

Dotaz na produkt

Máte-li dotaz k tomuto produktu, neváhejte se nás zeptat.