AUTOEDU AIR CONDITIONING AND CLIMATE CONTROL MSC1
- Kategorie: Technické pomůcky pro výuku
 - Výrobce:AUTOEDU
 - Model:Výchozí
 - Katalogový kód:MSC1
 - V nabídce od:02.04.2024
 - Dostupnost:na objednávku
 
- Vaše cena: cena na dotaz
 
Výukový simulátor - AIR CONDITIONING AND CLIMATE CONTROL EDUCATIONAL TRAINER - řídící systém
Základní atributy simulátoru:
- Trenažér klimatizace
 - Systém s orifice trubicí
 - Elektronická klimatizace CLIMATRONIC
 - Plně funkční systém s chladivem R134a
 - Diagnostika pomocí 16pólové diagnostické zásuvky OBD
 - Otevřené kontakty pro měření součástí a obvodů systému
 - Simulace poruchových kódů
 
Plně funkční simulátor klimatizace a systému kontroly klimatu ve voze je instalován v mobilním hliníkovém rámu. Tato výuková deska – simulátor je speciálně navržena tak, aby pomohla studentům technických oborů lépe porozumět elektronické klimatizaci a systému klimatizace CLIMAtronic. Vzdělávací školicí deska je založena na OEM komponentách Audi/VW. Integrovaný systém klimatizace a systému kontroly klimatu zobrazuje různé provozní režimy. Zařízení pro technické a odborné automobilové vzdělávání a školení.
Tréninkový simulátor je skvělý vzdělávací nástroj, který umožňuje studentům naučit se strukturu systému klimatizace a kontroly klimatu ve vozidle, studovat jeho součásti a provádět různá měření, testy a další diagnostické postupy za použití diagnostických skenovacích nástrojů nebo jiných speciálních nástrojů a zařízení.
Simulátory se vyrábějí na zakázku. Je možné připravit simulátor libovolného řídícího systému.
 
Technické specifikace:
- Integrovaná elektronická klimatizace s kontrolou automobilového klimatu (Climatronic) a orifice trubicí;
 - Monitorování provozních režimů klimatizace a systému kontroly klimatu v automobilu;
 - Viditelný kompresor HVAC, elektromagnetická spojka kompresoru a její provozní režimy;
 - S nainstalovanými manometry je možné sledovat rozložení tlaku chladiva R134a na vysokotlaké a nízkotlaké straně (okruhy);
 - Viditelná směšovací jednotka HVAC (topení, ventilace a klimatizace) s jejími provozními režimy;
 - Viditelná činnost klapek proudění vzduchu;
 - Schopnost monitorovat a řídit změny parametrů každé součásti systému:
- Otáčky ventilátoru
 - Polohy klapky proudění vzduchu
 - Vnitřní teplotu
 - Změny tlaku chladiva R134a v závislosti na otáčkách ventilátoru chladiče
 - Rychlost změny teploty v závislosti na rychlosti proudění vzduchu ventilátoru chladiče
 - Poloha klapky proudění vzduchu podle provozních režimů: odmrazování, recirkulace vzduchu (čerstvý vzduch) nebo prostor pro nohy
 
 - Tréninková tabule má schéma s LED diodami, které ukazují provozní režimy vývodů a klapek;
 - Školicí deska má kompletní schéma elektrického zapojení s vestavěnými banánkovými konektory pro měření a simulaci chybových kódů systému;
 - Schopnost simulovat více než 15 systémových poruch odpojením banánkových konektorů. Schopnost sledovat měnící se provozní režim každé součásti systému;
 - Tréninková deska má integrovaný voltmetr. Zobrazuje napětí elektronických součástí systému:
- G92 Ovládací motorový potenciometr pro teplotní klapku
 - G114 Ovládací motorový potenciometr, klapka prostoru pro nohy/rozmrazování
 - G112 Ovládací motor potenciometr, centrální klapka
 - G113 Ovládací motor potenciometr, klapka proudění vzduchu
 - G89 Snímač teploty v přívodním potrubí čerstvého vzduchu
 - Větrací otvor G191. snímač teploty, střed
 - Větrací otvor G192. snímač teploty, prostor pro nohy
 - G17 Čidlo okolní teploty
 - Integrovaný teploměr zobrazuje změnu teploty v závislosti na tlaku chladiva R134a;
 
 
Osciloskop/multimetr
- Parametry systému se měří připojením k banánkovému konektoru;
 - Schopnost měřit parametry elektrického signálu každé součásti systému (jako je senzor nebo akční člen)
 - Diagnostika řídicí jednotky (pomocí diagnostického nástroje)
 - Diagnostika pomocí OBD 16pinového diagnostického konektoru
 - Identifikace elektronické řídicí jednotky (ECU).
 - Čtení/mazání chybových kódů
 - Zobrazení parametrů operačního systému (živá data)
 - Aktivace pohonů (závisí na řídící jednotce)
 - Kódování/konfigurace řídicí jednotky (závisí na řídicí jednotce)
 - Diagnostika řídicí jednotky (ruční postupy bez diagnostického nástroje)
 - Manuální diagnostika ECU Climatronic
 - Chyba při čtení – manuální postupy
 - Zobrazení parametrů operačního systému (živá data) – ruční postup
 
Ostatní
- Simulátor má uzavřenou konstrukci – vnitřní rozvody nejsou vidět
 - Napájení z 220V
 - Rozměry elektronické části cca. (V x D x Š): 1680 x 800 x 500 mm
 - Čistá hmotnost cca: 100 kg
 - Vyrobeno v EU, CE certifikát
 
Doplňkové příslušenství
- Automobilový osciloskop
 - Diagnostický diagnostický nástroj OBD
 - Dobíjecí stanice klimatizace
 - Objednací číslo: MSC1 (systém s clonou)
 
Automobilové školicí zařízení je skvělou pomůckou pro profesionální učitele a techniky, která pomáhá studentům technických oborů vysvětlit, jak fungují procesy ve simulátoru klimatizace a systému kontroly automobilového klimatu MSC1 a jeho technologie.
- Montáž:montážní náklady
 - Doprava:manipulační náklady