AUTOEDU DIESEL ENGINE CONTROL SYSTEM CR/EDC 15

  • Vaše cena: cena na dotaz

Výukový simulátor - AUTOEDU DIESEL ENGINE CONTROL SYSTEM CR/EDC 15 - řídící systém

Základní atributy simulátoru:

  • Samostatně plně funkční systém
  • Diagnostika pomocí 16pólové diagnostické zásuvky OBD
  • Otevřené kontakty pro součásti měřicího systému a obvody
  • Simulace chybových kódů

Plně funkční řídící systém motoru je nainstalován do mobilního hliníkového rámu. Tento simulátor byl vytvořen proto, aby studenti technických automobilových oborů lépe porozuměli systému vstřikování nafty AUTOEDU DIESEL ENGINE CONTROL SYSTEM CR/EDC 15. Základem simulátoru jsou OEM komponenty Renault. Integrovaný řídící systém motoru ukazuje různé operační módy přímého vstříkovacího systému Common rail.

Simulátor je vynikající pomůcka pro výuku, která studentům umožňuje lépe pochopit strukturu řídícího systému motoru, poznat jeho jednotlivé součástky a operační módy, provádět různá měření, testování a další diagnostické procedury.

Simulátory se vyrábějí na zakázku. Je možné připravit simulátor libovolného řídícího systému.

Simulátor se skládá ze dvou částí: jedna je určena k demonstraci práce vysokotlakého čerpadla a vstřikovačů, druhá  k demonstraci elektronického systému řízení motoru. Obě části jsou elektricky propojeny a fungují jako jeden systém.

 

Technické specifikace:

  • Sledování činnosti vysokotlakého systému přívodu paliva, množství vstřikovaného paliva, množství zpětného úniku paliva, kvalita rozstřiku
  • Nastavitelný simulátor průtoku vzduchu demonstruje funkci hmotnosti – průtokoměru a čidla teploty vzduchu
  • Ruční nastavení otáček klikového hřídele motoru
  • Integrované simulátory umožňují změny parametrů snímače teploty motoru
  • Integrované simulátory umožňují změny parametrů snímače tlaku nasávaného vzduchu
  • Schéma elektrického zapojení s vestavěnými banánkovými konektory pro měření a simulaci chybových kódů systému
  • Schopnost sledovat měnící se provozní režim každé součásti systému
  • Možnost simulace více než 20 poruch odpojením banánkových konektorů
  • Integrovaný TFT voltmetr zobrazuje napětí elektronické součásti systému:
    • APPS1 Vysílač polohy plynového pedálu I
    • APPS2 Vysílač polohy plynového pedálu II
    • ACT Snímač teploty plnicího vzduchu
    • MAF Air – hmotnostní průtokoměr
    • FPS snímač vysokého tlaku paliva
    • Snímač tlaku v sacím potrubí MAP
    • EGR Potenciometr recirkulace výfukových plynů
    • CTS Snímač teploty chladicí kapaliny motoru
    • FTS Čidlo teploty paliva

Diagnostika a měření

  • Parametry systému se měří připojením k banánkovému konektoru
  • Schopnost měřit parametry elektrického signálu každé součásti systému (jako je senzor nebo akční člen)
  • Diagnostika kontrolní jednotky
  • Diagnostika pomocí OBD 16ti pinového diagnostického konektoru
  • Identifikace elektronické řídicí jednotky (ECU)
  • Čtení/mazání chybových kódů
  • Zobrazení parametrů operačního systému (živá data)
  • Aktivace pohonů (závisí na řídící jednotce)
  • Kódování/konfigurace řídicí jednotky

Ostatní

  • Simulátor má uzavřenou konstrukci – vnitřní rozvody nejsou vidět
  • Napájení z 12V baterie nebo z napájecího zdroje
  • Rozměry elektronické části cca. (V x D x Š): 1820 x 1360 x 500 mm
  • Rozměry mechanické části cca. (V x D x Š): 1500 x 800 x 500 mm
  • Čistá hmotnost cca: 135 kg
  • Vyrobeno v EU, CE certifikát

Doplňkové příslušenství

  • Vyšetřovací konzole pro 10 simulací skrytých poruch
  • Automobilový osciloskop
  • Diagnostický diagnostický nástroj OBD

Automobilové tréninkové zařízení je skvělou pomůckou pro profesionální učitele a techniky, které studentům technických oborů pomohou vysvětlit, jak fungují procesy v systému řízení motoru AUTOEDU DIESEL ENGINE CONTROL SYSTEM CR/EDC 15 a jeho technologie.

 

  • Montáž:montážní náklady
  • Doprava:manipulační náklady

Dotaz na produkt

Máte-li dotaz k tomuto produktu, neváhejte se nás zeptat.